Instagram

Thursday, November 4, 2010

Meer esdoorn

De fronten en deurtjes schieten nu echt hard op. Maar ik bedacht dat ik daar nu even genoeg van heb en iets anders uit wilde zoeken. Er zijn nog wat stukken die straks zichtbaar zijn en die ik ook van esdoorn wil maken. Het gaat dan om een paar zijwanden van kastjes en het hoekje naast het gasfornuis e.d. Ik vroeg me af of ik daarvoor nog genoeg hout had, want de planken die nog over zijn bestaan voor het grootste deel uit knoesten en scheuren. Dus eerst alles uitzoeken.


Op de foto 4 planken met daarop getekend waar nog iets bruikbaars te halen valt, en de circelzaag om de planken vervolgens in mootjes te hakken. Daarna alle door de vlak/vandiktebank en ik heb weer een stapel klaar staan die nu een paar weken mag rusten, zodat ik daarna alles op de uiteindelijke maat kan maken. Volgens mij heb ik geluk en net genoeg hout voor alles.



No comments:

Post a Comment