Instagram

Monday, January 16, 2012

Groepenkast

Vandaag heb ik een nieuwe groepenkast opgehangen. De oude had maar ruimte voor 5 groepen wat voor een modern huis een beetje weinig is. Via collega Hans had ik een mooie kast geregeld en nu werd het tijd die eens op te hangen. Op een maandagochtend als iedereen weg is, want het is koud en ongezellig in huis zonder elektriciteit.

En daar hangt hij dan, die lichtgekleurde kast rechts boven. Links daarvan zit de hoofdschakelaar en de oude aardlek. Daar weer links van de drie fasen kookgroep. Die ga ik toch niet gebruiken in de keuken, dus mooi om door te trekken naar de garage voor een lintzaag in de toekomst of zo. Ik was wel heel blij met de hoofdschakelaar waardoor ik makkelijk de stroom af kon sluiten.


Er is vandaag wel iets mis gegaan in mijn linkerhand, pees verrekt of zo. Ik merkte het pas met opruimen, maar ik kan nu zelfs haast niet meer typen. Even pauze dus met de klussen.

No comments:

Post a Comment