Instagram

Thursday, October 14, 2010

Panelen zagen

Van bijna alle panelen moest nog rondom een paar mm afgezaagd om de goede passing in de frames te krijgen. Niet te strak, want dan hebben ze bij vochtig weer geen ruimte om uit te zetten. Ook niet te ruim, want dan komen er bij droog weer spleten te voorschijn. Eigenlijk een klusje van niks op de zaagtafel. Maar het is vrij eng. Als ik nu ergens teveel afzaag, heb ik echt een probleem! Dus alles drie keer meten en liever nog een keer ergens een flinter afhalen, dan in 1 keer teveel. Volgens mij is de passing nu redelijk perfect.

Gisteren heb ik de laatste pen en gat verbindingen afgemaakt van de frames die te breed waren geworden. Dus ik schiet nu echt op met de deurtjes en ladefronten. Ik hoop dit weekend iets te gaan lijmen.

No comments:

Post a Comment